تبریز چگونه شهری است؟

آمار مطالب

کل مطالب : 58
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 48
بازدید سال : 174
بازدید کلی : 2315






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : پنج شنبه 27 آذر 1399
نظرات

تبریز با مساحتی در حدود 1200 کیلومتر مربع، یکی از کلان شهرهای مهم ایران و سومین شهر بزرگ آن است. چهارمین شهر پر جمعیت ایران، به عنوان اصلی ترین قطب اقتصادی شمال غرب، نقش مهمی را در صنعت و اقتصاد ایران ایفا می کند از این رو خرید بلیط ارزان تبریز در طول سال، علاوه بر گردشگران، برای بسیاری از صاحبان صنایع و مشاغل نیز حائز اهمیت است.

تبریز شهر اولین هاست؛ نخستین هتل، نخستین سینما عمومی، نخستین کافه تریا، نخستین شهرداری و بسیاری دیگر از اولین های ایران در این شهر مدرن بنا شده اند و همین امر نیز توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به بازدید از طویل المدت ترین پایتخت ایران جلب کرده است.

فرودگاه تبریز

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز ، با هدف ارائه خدمات هوایی، پروازهای برنامه ای و غیر برنامه ای، آموزشی و نظامی برای مسافرین، متقاضیان و سایر ارگانهای کشوری در سال ۱۳۲۹، در شمال غرب کلان شهر تبریز بنا شد. این فرودگاه، بزرگترین فرودگاه شمال غرب ایران است که به جهت واقع شدن در مرز و کریدور هوایی ایران به اروپا و آسیای میانه، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. گفتنی است فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، در حال حاضر به دو باند فعال مجهز است و هر هفته میزبان حدود ۲۰۰ پرواز داخلی و ۲۰ پرواز خارجی می باشد.

برخی از نقاط دیدنی تبریز

همانطور که می دانید تبریز، اتفاقات تاریخی بی شماری به خود دیده است از این رو چندان هم غیر منتظره نیست که شگفتی در جای جای این شهر تاریخی، به انتظار گردشگران نشسته باشد.

از جاذبه های طبیعی نظیر جنگل ارسباران، پارک ملی کنتال، کویر قوم تپه و... گرفته تا ابنیه تاریخی چون خانه علی مسیو، ایل گلی، خانه مشروطه، بازار فرش تبریز، کلیسای کاتولیک ها و... همه و همه تبریز را به شهری بدل کرده اند که روایتگر یک تاریخ زنده باشد؛ بهانه ای که خرید یک بلیط هواپیما تبریز را بیش از پیش لذتبخش می سازد.

سوغات و ره آورد تبریز

سوغات تبریز به قدری رنگارنگ و منحصر به فرد است که ممکن نیست به این شهر سفر کرده باشید و دست و دلتان برای خرید سوغاتی نلرزیده باشد. این شهر پر از ره آوردهای خوشمزه و خوش آب و رنگی چون نوقا، قرابیه، راحت الحلقوم، لطیفه و…است؛ علاوه بر اینها زیبایی های صنایع دستی و محصولات چرمی تبریز نمی گذارند، قبل از پر کردن توشه تان، به شهر خود باز گردید!

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز

آذربایجان از آن دسته استانهایی است که گاهی سرمایش به معنای واقعی استخوان سوز می شود از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط تبریز و سفر به این شهر آذری نشین، ماههای گرمتر سال همچون، تیر و مردادند. در تابستان، جای بادهای سرد را نسیم ملایمی گرفته که روحتان را تازه می کند؛ به خصوص اگر ساکن شهرهای گرمسیری ایران باشید، امکان ندارد خرید بلیط هواپیما تبریز را برای سفرهای تابستانه فراموش کنید.

نکته دیگر اینکه، اگر قبل از سفر، اقدام به رزرو هتل نکرده اید، بهتر است بلیط تبریز خود را برای ساعات ابتدایی روز تهیه نمایید بدین ترتیب هنگام ورود به تبریز، به اندازه کافی زمان برای جستجو و تهیه یک اقامتگاه مناسب خواهید داشت.

 

بلیط ارزان هواپیما تبریز

همانطور که می دانید قیمت بلیط تبریز در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما تبریز بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما تبریز باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما تبریز لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما تبریز را رزرو و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما تبریز در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما تبریز در تیک بان ، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید آنلاین بلیط هواپیما تبریز، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود